Jak sprawić, żeby Twoja firma nie wypadła z obiegu
Jednym z najważniejszych aspektów prowadzenia firmy jest myślenie przyszłościowe. Żeby zapewnić sobie stabilne dochody w przyszłości, już dziś powinniśmy działać. Można to osiągnąć w dwojaki sposób: decydując się na ryzykowne inwestycje, które mogą, ale też nie muszą, przynieść korzyści, lub… dbać o obecnych klientów, których lojalność zapewni stabilne jutro Twojego biznesu. Jak ją zdobyć?
2017-04-13, 12:40

Przychylności i przywiązania klientów nie zdobywa się tylko i wyłącznie dobrą obsługą oraz atrakcyjnymi cenami. Równie ważne jest bycie na czasie, działanie w zgodzie z najnowszymi trendami i ciągłe udoskonalanie oferty, zarówno pod względem funkcjonalnym, jak i estetycznym! Klient, który będzie widział, że cały czas się starasz, przyciągasz jego uwagę na nowe sposoby i dbasz o jego dobre samopoczucie, z pewnością pozostanie przy Twojej firmie na dłużej.

Zbliżające się kilka dni świątecznych to dobra okazja, żeby właśnie o to zadbać. Mniejszy ruch oznacza więcej czasu na pracę nad biznesem. Przeczytaj nasze wskazówki, które sprawią, że w nowy sezon Twoja firma wkroczy z wyjątkowym wigorem.

  1. Zaskakuj klientów
    Wpływ niespodzianki na klienta jest nie do przecenienia. Bez względu na to czym się zajmujesz: sprzedajesz jedzenie, produkty, czy oferujesz usługi, odświeżanie oferty, dodawanie do niej nowych elementów to okazja do wykorzystania ciekawości drzemiącej w Twoich klientach. Jeśli pracujesz w gastronomii, to może zaproponujesz nową wariację popularnego dania? Lub zupełnie nowy smak burgera? Dostarczanie takich nowych bodźców klientom jest ważne - będą czuli, że warto do Ciebie wracać, bo tak naprawdę nigdy nie wiedzą czego można się spodziewać.


  2. Odśwież wygląd
    Odświeżenie wyglądu Twojego sklepu nie służy tylko i wyłącznie klientom, ale także Twoim pracownikom. Dzięki temu będą mogli przełamać rutynę, a zadowolony pracownik, to z całą pewnością zadowolony klient! Czasem wystarczy nowy kolor ścian, lub spotkanie z projektantem wnętrz, który podpowie jak na nowo zorganizować wystawę, aby Twoja firma mogła wyglądać zupełnie inaczej. Jeśli masz czas i wolne środki, to zawsze możesz się zdecydować na pełną przebudowę - podniesienie funkcjonalności przestrzeni wprost przełoży się na efektywność sprzedaży.


  3. Dodaj sobie profesjonalnego image’u
    Wizerunek Twojej firmy, to nie tylko jej siedziba, to także to jak jest reprezentowana w Internecie i w mediach! Wzrost popularności mediów społecznościowych sprawił, że klient ma bezpośredni kontakt z biznesem właściwie cały czas, a nie tylko w momencie dokonywania zakupu. Dlatego też wizerunek w Sieci jest tak ważny. Spójrz na liderów w Twojej branży - wszyscy się świetnie prezentują w Internecie! To potężne narzędzie do rozwijania bazy obecnych klientów, więc nie wahaj się wynająć fotografa, który uwieczni Ciebie i Twoją firmę, a także Community Managera, który zadba o obecność w Internecie i interakcje z obecnymi oraz potencjalnymi klientami. Pamiętaj, że inwestycja w przyszłość Twojej firmy, to inwestycja o pewnej stopie zwrotu!
KONTAKT / AUTOR
Szymon Frączek
StarOfService.pl
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.